Brad Paisley ♥

Ska gå och göra mig lite middag. Sedan bli det äta lite framför tvn så får vi se vad som händer sedan. Är sugen på att gå ut en sväng, men tråkigt att gå själv. Speciellt när jag inte har någon musik att lyssna på. Det blir så tomt, tyst. Eller så har jag lust att sova tidigt idag så att jag är pigg imorgon. Fast det blir nog inte lika roligt på skolan om jag skule vara pigg, är roligare att vara lite trött. Eller?

Fota vill jag göra också. Länge sedan jag använde min älskade kamera. Men det är tråkigt att fora själv också. Plus att jag har så dålig fantasi. Någon som kan komma med något roligt förslag?

Dagens man: Brad Paisley, helt klart! I love him! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0