9 september 2010

Skulle ha pratat med syon idag. Eftersom igår stod det att han skulle vara där idag, men var han det? Nej. Jag har gått fram och tillbaka till skolan idag. Städat hamsterburen har jag gjort också. Dammsugit lite har jag gjort.

Hade svårt att andas imorse när jag vaknade. Var täppt i näsan och halsen. Blev lite bättre under dagen så jag gick på träningen iaf. Vi simmade 5000m. Nu efter träningen känns det mycket bättre! Känns fortfarande att jag är förskyld, men jag är mycket piggare!

Nu ska jag fika lite och sedan ska jag sova.

Imorgon ska jag till skolan igen för att kolla om syon är där så ska jag prata med han. Sedan ska jag till parkskolan för att träffa Therese halv 3 när hon slutar. Vi ska cykla ner till Vittra för att träffa Johanna och sedan ska vi gå på stan. Efter det blir det träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0