2, 3, 4 september 2010

Vad har hänt sedan jag skrev sist?

Slutade lite efter 10 i torsdag efter att jag haft en lektion, pratat med syon och med lärarna jag har i de kurser som jag redan har betyg i. Sedan stack jag hem och åt lite frukost. Vid ett träffade jag Tess på busstorget. Vi satt och pratade, stack upp på Wargen där vi träffade på min gamla klass. Spelade kort med några av dom sedan gick vi ner på stan igen. Jag hittade ett par jeans som jag ska köpa, när jag tar mig ner på stan igen.

Igår var jag ledig. På kvällen träffade jag Ellinor. Har inte träffat henne sedan jag gick ut nian, vilket var för över ett år sedan. Så det var jättekul, hoppas på att det blir oftare nu.

Idag har jag diskat, tvättat och så. Inte gjort något speciellt.

I fortsättningen kommer jag att ha en lektion på torsdagar som slutar 9.45 och vara ledig resten av veckan. Så nästa vecka ska jag försöka fixa praktikplats någonstans, iaf på fredagar kanske torsdag. Vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0