14 september 2010

Har varit vid Fröå gruva (tror jag det hette) med ettorna och tvåorna från el. Jag hade hellre velat varit på skolan. Speciellt idag för vi skulle haft el-ämnen hela dagen i vanliga fall.

När jag kom hem från skolan vid 3 så somnade jag framför soffan. Vaknade vid 4 och flyttade mig till sängen och vaknade för ungefär en timme sedan. Så jag missade träningen idag, men nu borde jag vara pigg imorgon iaf hoppas jag!

Tänkte nyss vad skönt det skulle bli med sovmorgon imorgon för att jag börjar 10, men sedan kom jag på att jag ska ju vara hos syon 9. Fast eftersom jag har sovit några timmar nu ikväll så borde det väl gå ganska bra att kliva upp imorgon.

Nu ska jag sova. So I say goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0