10 september 2010

Har varit en väldigt bra dag idag. Dock började inte dagen så bra. Jag vaknade vid 5 av att jag var jättetäppt i näsan. Vaknade vid 7 igen. Sedan vaknade jag av att momma och moffa kom. Vid 9 klev jag upp för då kunde jag inte somna om igen. Åt frukost och kollade lite på internet en stund.

Pluggade elkunskap till kvart i 1 sedan cyklade jag till skolan för att prata med syon. Var han där? Ja, idag var han det! Har bokat möte med han på onsdag kl 9. Tills dess så ska han ha pratat med el-lärarna omjag ska ha APU eller praktik.

Halv 2 hade jag pratat klart med syon så då cyklade jag och lämnade cykeln vid Parkskolan och gick runt lite medan jag väntade på Therese. När hon slutade cyklade vi ner på stan för att träffa Johanna. Johannas kille och hans kompis var där också. När vi hade gått på stan en stund såg vi Tess så hon hänge med också. Jag fick med mig ett par jeans hem, äntligen!

Funderade på att inte gå på träningen för att jag var så förskyld, men jag bestämde mig för att gå ändå! Annars skulle jag nog ha ångrat mig när jag hade suttit hemma och inte haft något att göra. Och när jag väl hoppar i vattnet så glömmer jag att jag inte är helt frisk. Simmade 3500m idag och så hade vi lite landträning efter det.

Kommentarer
Postat av: Wea

Vet inte för bär inte själv det. Men tror nog att det är sig själva endå. Är deras religion inte hur det är som personer.

2010-09-12 @ 00:33:03
URL: http://isoleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0