Höstlov

Början på höstlovet har varit ganska awesome.

Vi kan väl börja i torsdags, för det var sista dagen jag var på skolan innan lovet.

Torsdag, my birthday
Fika med Markus, Markus, Yohänna, Beckman och Tess. Träning och så bjöd Lundkvist och Beckman på fika.

Fredag
Första dagen på praktiken. Träning.

Lördag
Var med Hannes och Beckman. Kollade på film, pratade och så sov vi hos Beckman, myyys  :)

Söndag
Hannes for och tränade. Jag och Beckman åt amerikanske pannkakor till frukost och degade typ vid datorn. Träning.

Måndag
Försov mig så jag missade morgonträningen. Stan med moster och fika på Jamtli. Träning.

Tisdag

Badet med mor, syster och moster. Träning.

Jaoo, det är väl det som har hänt.





två bilder sedan i lördags,  bättre kväll  (Y)<3

Kommentarer
Postat av: therese

det var as nice, vi måste göra om det mååånga gånger

2010-11-03 @ 19:38:50
URL: http://theresebeckmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0