Påsk, party och barnmisshandel.

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa.

Jag firade påsk i en stuga utanför Gäddede med familjen. Vi åkte upp på fredagen och åkte hem på tisdagen. Vi åt mat, åkte skoter och fiskade.

På torsdagen åkte jag till Jossa på party. Det var jag, Jossa, TessO, TessN och Ebba. Jag sov där tills på fredagen, sedan när jag kom hem till mamma och pappa igen så städade jag lite.

Idag har jag inte gjort något speciellt. Jag har gått några km, läst Pojken som överlevde (har bara lite kvar nu), kollat lite på Tv och nu sitter jag och letar lite fakta om barnmisshandel  som jag tänkte prata om på engelskan till veckan.

Imorgon ska jag söka sommarjobb.

På måndag tror jag att jag åker hem till Östersund. Så då lägger jag in lite bilder från lovet efter skolan om jag hinner och orkar.

Ja, det var vad jag har gjort nu på lovet.

På tal om tomater kanske jag ska börja simma igen till sommaren.


Kommentarer
Postat av: amila

Hemskt med barnmisshandel :/

2010-04-19 @ 19:55:37
URL: http://amilahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0