Dans, dans och dans

Nu är jag hemma i Östersund igen!

Jag åkte med momma hem till mamma och pappa i fredag. Lagade mat och käkade när jag kom hem, sedan for jag och morsan till Bräcke och hämtade Ebba och hennes morsa. Sedan for vi till Hunge på danskurs, tråkigt!

I lördags gjorde jag väl inget speciellt. På eftermiddagen åkte jag, morsan och Veronica till Hunge igen och dansade, tråkigt!

Idag har jag kollat på bio med lillsyrran och mamma (Nicke Nyfiken 2 haha xD ) sedan for vi till Sidsjö och dansade, lite roligare än förut iaf. Det är faktiskt ganska kul när man dansar med någon som är bra ;)
Halv åtta tog jag tåget in till stan.

Nu sitter jag här och funderar på om jag kanske ska äta lite och gå och lägga mig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0